تاریخچه برندها

تاریخچه مکسیدر

درباره مکسیدر

خواستگاه اصلی شرکت Maxeeder کشور انگلستان است. این شرکت در سال 1979 تأسیس گردیده و در زمینه تولید محصولات صوتی اتومبیل و تکنولوژی‌های دیجیتال به فعالیت پرداخته است. این شرکت در حال حاضر در حیطه تجهیزات مدرن چندرسانه‌ای با بالاترین تکنولوژی تولید فعالیت می‌کند. هدف این شرکت تولید بهترین محصول با قیمت مناسب جهت جلب رضایت مشتری است. نوآوری در مکسیدر از مهمترین راهکارهای سودمندی است که به واسطه آن به‌روزترین محصولات در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

شعار مکسیدر این است که «ما فقط طراحی نمی‌کنیم، فقط محصولات خود را نمی‌فروشیم، آن را می‌سازیم و مدت 50 سال است که در این عرصه حضور مستمر داریم.»

نکته قابل ذکر این است که طراحی و مهندسی محصولات در انگلستان و تولید و مونتاژ آن زیر نظر کارشناسان Maxeeder در آسیا صورت می‌گیرد. کلیه استانداردهایی که در لندن اجرا می‌شود در کارخانه‌های آسیایی هم رعایت می‌گردد و همه قطعات به صورت جداگانه بر اساس استانداردهای آزمایشگاه لندن تست می‌شوند. علاوه بر این، برند Maxeeder در چندین کشور از پنج قاره به ثبت رسیده است.

اکنون هدف شرکت، تولید و واردات محصول، با کیفیت مطلوب، با نام تجاری مکسیدر است و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب سعی در کسب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد. جوان بودن و فعال بودن، کار تیمی عالی و استفاده‌ی عملی از تجربیات و اطلاعات دوستان و مشاوران امین، از توانایی‌های شرکت در مسیر پیشرفت روزافزون است.

اکنون این شرکت دارای 8 فروشگاه در بهترین نقاط بازار، 6 دفتر و 2 کارخانه است. همچنین شرکت دارای تندیس‌ها و تقدیرنامه‌هایی از ارگان‌ها و مراکز مختلف در زمینه حمایت از مصرف‌کنندگان می‌باشد.

 

مرکز خدمات پس از فروش مکسیدر:

 

وظایف: انجام کلیه امور مربوط به پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتریان مکسیدر در سراسر کشور (Customer Service)

این واحد در راستای تأمین رضایت مشتریان، وظایف محوله خود را به شرح زیر به انجام می‌رساند:

1- به کارگیری نیروی متخصص، تجهیزات فنی و قطعات اورجینال.

2- انجام تعمیرات استاندارد، در کمترین زمان ممکن و انجام مراحل سخت‌گیرانه QC در انتهای پروسه تعمیر به منظور جلوگیری از مراجعه مکرر به دلیل واحد.

3- ارتقاء سطح کیفی عملکرد نیروهای متخصص از طریق ارسال نرم‌افزارهای لازم، شماتیک دیاگرام و بولتن سرویس‌ها و جزوات آموزشی به نمایندگان و تشکیل انجمن تخصصی نمایندگان مکسیدر به منظور رفع اشکالات واحدهای مجاز سراسر کشور از طریق بخش آموزش.

4- تماس مداوم با مشتریان خدمات به منظور کسب اطلاع از نحوه‌ی عملکرد پرسنل دفتر مرکزی و نمایندگان خدمات پس از فروش مکسیدر در سراسر کشور (CRM) و رسیدگی به شکایات احتمالی از طریق بخش روابط عمومی.

5- نظارت مداوم به منظور بهینه‌سازی و توسعه شبکه نمایندگان خدمات در سراسر کشور از طریق واحد امور نمایندگان.

6- تمرکز بی‌وقفه بر بخش تحقیق و توسعه (R&D) به منظور ارتقاء روزافزون کیفیت محصول تولیدی و وارداتی و رفع اشکالات محتمل.

 

 

مکسیدر در ایران در سال 1392 به منظور کاهش قیمت و نیز کارآفرینی و حمایت از اقتصاد داخلی، اقدام به تأسیس کارخانه تولید محصولات مکسیدر در ایران نمود. اکنون دو کارخانه یکی در سیرجان با 25 نفر کادر مجرب و یکی در تهران با 157 نفر در حال فعالیت می‌باشد که در مجموع اعضای مکسیدر را به 217 نفر می‌رسانند.

شرکت مکسیدر که در ابتدای کار خود قریب بر 30 مشتری ثابت داشت، اکنون گستره‌ی مخاطبان خود را به 700 مشتری فعال رسانده است و این روند توسعه همچنان ادامه دارد.

به دلیل شهرت روزافزون برند مکسیدر و توان مجموعه‌ی مکسیدر، در حال حاضر سبد محصولات مکسیدر گسترش چشمگیری یافته و در زمینه‌های مختلف مثل محصولات صوتی خودرو، ایمنی خودرو، دوربین‌های مداربسته، DVR، لوازم جانبی کامپیوتر، تبلت، لوازم جانبی موبایل، DVBT، اسپیکرهای خانگی، لوازم خانگی و آشپزخانه، رادیو و… عرضه می‌شود و با تبلیغات وسیع از طریق تلویزیون، بیلبورد، مترو، فروشگاه‌ها و… برند مکسیدر از پیش شناخته شده‌تر و دارای سرمایه عظیمی با عنوان «مشتریان وفادار» گردیده که این مهم به روند رشد شرکت کمک شایانی کرده است.

حضور مستمر در تمامی نمایشگاه‌های محصولات صوتی و تصویری از جمله فعالیت‌های شرکت مکسیدر در ایران است.

کسب تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کننده در سال 1394 افتخار دیگری برای برند مکسیدر بود.

خدمات پس از فروش مکسیدر ارائه خدماتی نظیر مشاوره، راهنمایی، تعمیر و پشتیبانی تمام محصولات تولیدی و وارداتی مکسیدر را وظیفه خود می‌داند و برای جلب رضایت صددرصدی مشتریان خود با بهره‌گیری از کادر فنی متخصص، استفاده از قطعات اورجینال و فابریک، حسن اخلاق در انجام خدمات و پذیرایی همه روزه از تمامی مشتریان حضوری در خدمات مرکزی، سعی دارد بهترین گارانتی و مناسب‌ترین پشتیبانی را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه نماید و در این راستا کوچکترین نارضایتی و نادیده انگاشتن خواست مشتری را گناهی نابخشودنی و غیرقابل‌گذشت می‌داند.

اکنون شرکت مکسیدر تبدیل به هلدینگ مکسیدر شده و دارای 7 برند ثبت شده دیگر می‌باشد که به منظور ایجاد ثبات در بازار به تناسب برای رقابت‌پذیری از این 7 برند استفاده می‌کند.

شرکت مکسیدر برای ورود به بازارهای ناشناخته و با توجه به تحقیقات میدانی و شناسایی مشتریان بالقوه، توانسته در بازارهای دور از صنف اول خود (صوتی خودرو) نیز موفق باشد و هم‌اکنون با تلاش بسیار و پشتکار فراوان، بالغ بر 3000 قلم کالای متنوع با برندهای مختلف را تولید یا وارد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *